Post by outmogesraterw on Feb 17, 2022 0:14:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Christmas Fever Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Christmas Fever Cooking Games 2022 version ▞▞▞
♥️♥️♥️🤩god jul alla
trevlig
Mycket intressant spel men att upprepa samma mat 30 gånger är svårt... Annars Njy detta spel
Mycket sänglek 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Mycket trevligt 👍
😄
Inte minst sagt bra du läser till nivåer där du ska öppna igen men gåvorna öppnas aldrig de säger att du behöver fler nycklar men det finns inga ledtrådar tillgängliga och sedan har du massor av mynt sedan uppdaterar de spelet och de ta hundratusentals från dig
Kommer att ge 5 stjärnor om.........Jag gillar verkligen det här spelet men av någon anledning gick jag för att samla de 5 klubborna som finns att hämta och av någon anledning idag (var högre igår) måste jag vänta 8794+ timmar innan jag kan hämta igen. Det är nästan ett år. Visst är detta ett fel. Kan vi fixa detta och jag skulle gärna byta till 5 stjärnor.
Bra grafik. Och det tar inte lång tid att nå nya restauranger.
Det är fantastiskt
Om du älskar det här spelet som i gamla tider behöver du inte gå med i en grupp och pengar överförs till nästa nivå istället för att börja om från början. Vi gör laget
Varför ladda ner spelnotiser i min telefon 🤨😠
Kvällsmat
Det här spelet är sååå UNDERBART!!! Jag skulle dock ändra det tunga suckljudet till ett klockljud. Det vore mer lämpligt. Andningsljudet blir irriterande och har absolut ingenting att göra med den här typen av spel.
Castle Crush:Epic Battle Diskarte wcwx
😃😃😂😂😁
Bästa spelet
Jag skulle ha gett dig en 5 stjärna men du lurade ut mina pengar, jag betalade $3,99 för diamantpaketet men jag fick det inte
Detta så bra spel men nivån så hård
Christmas Fever Cooking Games Arcade efjk
Det här spelet är väldigt trevligt och svårt och det är så intressant spel så ladda ner det här spelet jag älskar det här spelet så mycket
Mycket bra spel får mig att förstå hur butiksägaren mår i en hektisk dag
Christmas Fever Cooking Games 街機 wgpg
Det är ett väldigt..... Trevligt spel jag gillar det 😍😍😍
Jag laddar ner alla gameicrate-matlagningsspel, det är så fantastiskt att detta är de allra bästa matlagningsspelen någonsin i playstore
Mina favoritspel är bara fantastiska
i detta skede fortfarande ok
Coolt spel
Det är ett värsta spel för i den där kakbutiken på 48 nivå kan jag bara inte slutföra det 😫 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢 men spelet är bra 😅😅😅😅😊😊😊😊
Janvi
Det är det sötaste spelet jag älskar det och det är lätt att klara nivåerna det är bara fantastiskt
Det här är ett bra spel jag gillar det här spelet
Christmas Fever Cooking Games Arkada gfac
Det är väldigt intressant men håller i sig. Hängande och det är väldigt irriterande ibland slocknar det helt, ni måste jobba på spelet. Det är verkligen coolt och intressant
😊😀😁😋😊😅😄😀😁😁😁
Riktigt roligt spel. En av de bästa jag har spelat.
Det är ett bra spel
Christmas Fever Cooking Games อาร์เคด sqb
Älskar det här spelet
För svårt att passera, skräp,